Pokud si prohlížíte tuto internetovou stránku, velice pravděpodobně Vám přišla poškozená sklenička v balíku. Nemusíte mít strach, tuto situaci s Vámi vyřešíme. Všechny balíky jsou pojištěny na službu KŘEHCE, tudíž s nimi má být zacházeno jinak, než se standardními balíky. Zároveň toto připojištění zvyšuje šanci na náhradu škody za poškození skleničky v zásilce.
Jaký je postup v případě reklamace skleniček
Jelikož jste zboží převzali od dopravce, zboží již není naše a my ho nemůžeme reklamovat. Je potřeba, abyste reklamaci zahájili vy, zákazníci. Při reklamaci postupujte následovně:
- Vyplňte reklamační formulář níže na stránce.
- Kontaktujte Českou poštu do 48 hodin od obdržení balíku s tím, že se Vám poškodila zásilka. Zásilka je pojištěná, proto Česká pošta ve většině případů nemá problém s uznáním škody. Dodržujte striktně lhůtu pro oznámení reklamace. Rozbité zásilky oznámené později Česká pošta ze zkušenosti nepřijímá.
- Pracovník České pošty Vás bude již instruovat, jestli budete zasílat fotografie na e-mail a nebo se dostavíte přímo na pobočku s poškozeným balíkem, kde vše pracovníci České pošty zdokumentují.
Vyrobíte mi skleničky znovu a kdo je zaplatí?
Zastáváme pravidlo, že v případě poškozených skleniček vlivem dopravy Vás výroba nových skleniček nebude stát ani korunu. Mohou nastat následující situace:
- Česká pošta reklamaci uzná – nové skleničky Vám vyrobíme a zašleme v jejich původní ceně, jelikož tuto hodnotu dostanete zpět v rámci reklamace od ČP.
Příklad: Rozbijí se Vám 3 skleničky v hodnotě 109 Kč. Česká pošta Vám vrátí v rámci reklamačního řízení 327 Kč. My vyrobíme a odešleme nové skleničky za cenu 327 Kč. Vy jako zákazník nezaplatíte žádnou částku navíc. Poštovné v tomto případě hradíme v plné výši my. - Česká pošta reklamaci neuzná – nové skleničky Vám vyrobíme a zašleme na naše náklady. V tomto případě však potřebujeme doložit od České pošty protokol o neuznání reklamace. Občas se i tato situace stane, nicméně v drtivé většině případů reklamaci dopravce uzná.
Příklad: Rozbijí se Vám 3 skleničky v hodnotě 119 Kč. Po České poště požadujete v rámci reklamačního řízení 357 Kč, nicméně reklamace nebyla uznána. V tomto případě nás informujete o neuznání reklamace a my zasíláme automaticky 3 nové skleničky zdarma. I v tomto případě je poštovné hrazeno plně námi. - Pozdní reklamace – v případě oznámení reklamace po stanovené lhůtě Vám Česká pošta reklamaci nepřijme. V tomto případě nás kontaktujte a domluvíme se individuálně na řešení situace.